Κώστας Αγοραστός:
«Στηρίζουμε έμπρακτα τον αγροτικό και κτηνοτροφικό κόσμο στο ζήτημα της
άρδευσης»
Στην
αντικατάσταση τμημάτων του δικτύου άρδευσης της Π.Ε Τρικάλων προϋπολογισμού 130.000
€ (με ΦΠΑ) προχωρά η Περιφέρεια Θεσσαλίας.
Οι νέοι σωλήνες με ταχυσυνδέσμους πρόκειται να αντικαταστήσουν μέρος των
υπαρχόντων επιφανειακών αρδευτικών δικτύων σε περιοχές των αγροκτημάτων της
πεδινής ζώνης της Π.Ε. Τρικάλων, τα οποία αφ’ ενός μεν λόγω της πολυχρησίας
(λειτουργούν για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των 25 ετών), αφ’ ετέρου δε λόγω
των ζημιών που έχουν υποστεί από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες
(παγετός-πλημμύρες κ.λ.π.) κατά τα τελευταία έτη, δεν μπορούν να επισκευασθούν
και ως εκ τούτου είναι ακατάλληλα για χρήση.
Όπως ανέφερε ο κ. Κώστας Αγοραστός: «Στόχος μας
ως αιρετή Περιφέρεια είναι να παρεμβαίνουμε με μικρά και μεγάλα έργα στην
καλυτέρευση της καθημερινότητας των αγροτών και των κτηνοτρόφων της Θεσσαλίας.
Στηρίζουμε έμπρακτα τον αγροτικό και κτηνοτροφικό κόσμο και σχεδιάζουμε και νέα
έργα στον τομέα της άρδευσης μέσω του νέου ΕΣΠΑ όπου η Περιφέρεια Θεσσαλίας θα
έχει στη διάθεσή της για πρώτη φορά Γεωργικό Ταμείο».
Οι σωλήνες PVC-U θα
χρησιμοποιηθούν για τροφοδότηση με νερό μικρών λιμνοδεξαμενών στο αγρόκτημα
Γερακαρίου, καθώς και για αντικατάσταση κατεστραμμένων επιφανειακών δικτύων στο
αγρόκτημα Ζάρκου ώστε να έχουμε επάρκεια νερού και να βελτιωθεί η άρδευση των
αγροτεμαχίων.
Οι σωλήνες πολυαιθυλενίου Φ75 θα χρησιμοποιηθούν
για την μεταφορά νερού γεώτρησης στο αγρόκτημα Χρυσαυγής Π.Ε Τρικάλων, για την
κάλυψη αναγκών κτηνοτροφικών μονάδων της περιοχής.
Οι σωλήνες των επιφανειακών δικτύων διατομών
Φ90, Φ120 & Φ150 θα φέρουν ταχυσυνδέσμους τύπου PERROT και θα είναι από
ταινιοχάλυβα, στο κολάρο του μηχανικού συνδέσμου θα αναγράφονται με ανάγλυφο ή
χαραγμένα γράμματα τα αρχικά της Υπηρεσίας Δ.Τ.Ε.
Οι
σωλήνες PVC-U θα χρησιμοποιηθούν για μικρές επεκτάσεις
υπογείων δικτύων ώστε να ολοκληρωθούν κλάδοι και να βελτιωθεί η άρδευση των
αγροτεμαχίων. Οι χαλυβδοσωλήνες ελικοειδούς ραφής θα χρησιμοποιηθούν για την
προσπέλαση οδών μέσω τεχνικών, ώστε να αποφευχθούν τυχόν ζημιές λόγω δυσκολίας
επέμβασης για αποκατάσταση.