- Κώστας Αγοραστός: «Ιδιαίτερα χρήσιμο έργο που μπορεί να βοηθήσει
την παραγωγικότητα της περιοχής και τον τουρισμό»
Ένα έργο που βοηθά στην οδική σύνδεση από τα Τρίκαλα μέχρι
την Άρτα και διασφαλίζει την ασφάλεια, την ταχύτητα, την ομαλή διακίνηση των
ανθρώπων της περιοχής γενικότερα, ο δρόμος από τον Καραβόπορο μέχρι τη Λυγαριά,
παραδόθηκε τη Δευτέρα στην κυκλοφορία. Πρόκειται για τμήμα της εθνικής οδού
Τρικάλων – Άρτας το οποίο υλοποιήθηκε από την Περιφέρεια Θεσσαλίας με αρχικό
προϋπολογισμό 20,5 εκ. ευρώ μέσω του
ΕΣΠΑ, ενώ οι απαιτούμενες απαλλοτριώσεις και τα έργα κοινής ωφέλειας κόστισαν 4
εκ. ευρώ επιπλέον.
Ο νέος υψηλών προδιαγραφών σύγχρονος οδικός άξονας είναι
μήκους περίπου 10 χιλιομέτρων, διαθέτει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και
παράπλευρες οδούς. Βοηθά την μετακίνηση για αγροτικές εκμεταλλεύσεις ενώ
διαθέτει τρεις ανισόπεδους κόμβους στον Παραπόταμο, τη Λυγαριά και το Δροσερό
και επίσης αναμορφώθηκε και ο κόμβος στους Γόμφους.
Στο νέο οδικό άξονα βρέθηκε το πρωί της Δευτέρας ο
Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός μαζί με τον αντιπεριφερειάρχη
Τρικάλων κ. Χρήστο Μιχαλάκη, τον θεματικό αντιπεριφερειάρχη κ. Γιώργο Τσίγκα,
το δήμαρχο Πύλης κ. Κώστα Μαράβα, τον πρώην βουλευτή και νομάρχη κ. Ηλία
Βλαχογιάννη, τον πρώην βουλευτή δήμαρχο Τρικκαίων κ. Μιχάλη Ταμήλο, περιφερειακούς
συμβούλους και άλλους αυτοδιοικητικούς και τοπικούς φορείς. Ο κ. Αγοραστός
έκανε λόγο για έναν ιδιαίτερο χρήσιμο δρόμο ο οποίος θα συνδράμει στην
παραγωγικότητα της περιοχής αλλά και τον τουρισμό.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας: «Παραδίδουμε
σήμερα στην κυκλοφορία ένα σημαντικό δρόμο. Έναν δρόμο για τις ανθρώπινες
κοινότητες αλλά και για όλους τους ανθρώπους που επιχειρούν παραγωγικά στην
περιοχή. Πρόκειται για έναν δρόμο 10 χιλιομέτρων με ασφαλτόστρωση 17
χιλιομέτρων, παράλληλους δρόμους, τρεις ισόπεδους κόμβους, ένα έργο με
προϋπολογισμό 20,5 εκ. ευρώ συν 4 εκ. που στοίχησαν οι απαλλοτριώσεις και τα
διάφορα έργα κοινής ωφέλειας που έγιναν εδώ.
Είναι ένας δρόμος ιδιαίτερα χρήσιμος που μπορεί να βοηθήσει
την παραγωγικότητα της περιοχής και τον
τουρισμό ως συνέχεια της οδού Τρικάλων – Άρτας. Εμείς θα προσπαθήσουμε και στο
επόμενο ΕΣΠΑ, ωριμάζοντας τις μελέτες να κάνουμε και κάποιο άλλο κομμάτι ή και
γιατί όχι να το ολοκληρώσουμε - κάτι το οποίο βέβαια αυτή τη στιγμή είναι
δύσκολο εγχείρημα. Ακόμη, θέλω να πω ότι εδώ τρέξαμε γρήγορα, το έργο αυτό
συμβασιοποιήθηκε το 2012 και παρ’ όλες τις αντιξοότητες, τις δύσκολες
οικονομικές στιγμές, τα capital controls των τραπεζών, το πρόβλημα στη χρηματοδότηση των έργων, τον
φόβο στο χώρο των κατασκευών, το παραδώσαμε στην ώρα του.
Είναι μεγάλο πράγμα σ’ αυτή την εποχή να παραδίδεις έτοιμα
έργα. Στέλνει παράλληλα κι ένα μήνυμα: ότι ενωμένοι μπορούμε να κερδίζουμε, με
συνεργασία, συνέργεια και αποτελεσματικότητα. Αυτό το μήνυμα πρέπει σ’ αυτή τη
δύσκολη στιγμή να διαχυθεί σε όλη την Ελλάδα. Συνεργαζόμενοι, μειώνοντας
εμπόδια και υπερβαίνοντας οτιδήποτε άλλο μπορεί να συμβαίνει στην οικονομική,
κοινωνική και πολιτική ζωή της χώρας, μπορούμε να προχωρήσουμε».